Kim TheO

Aah, idag så har inte det hänt så speciellt mkt..
På engelskan i9 skolan var det ju mkt kuul, aah,
som ni ser där under mitt inlägg så har ju jeenny berättat lite om det..
Men när vi slutade skolan, så körde jag och Phihung lite vattenkrig xD
Iaf.. senare under dagen så gick jag, jeenny, duong & anh nam till nån tennisplan
Där dom spelade fotboll (nt jag och jeenny)...
Det var ändå jättekul att titta på..
Sen så blev jag och jenny hungriga så vi stack hem först xD..
Var hos jenny, och där satt mat och åt, pratade och gjorde stoora lyxiga baguetter "droooollls*..
Sen så stack jag då heem.. och nu så sitter jag häär :D
Men aah, bilder från idag kommer nopg lite senare från jeeennny ..
Shobräää / nganphaam <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0