Kim TheO

Här kommer bilderna då..
Från fotbollen och såånt..
Killarna spelade vad vi kallar "da dit" - och det betyder "sparka röv" xD..
om spelade då vanliga matcher (det var 3 lag, typ 3- 4 i varje)..
De 2 som förlorade fick stå intill "staketet" och blir sparkade med bollen på röven..
Men man får inte röra på sig(asså typ inte akta sig från bollen)
Annars blir det extra skott xD... Alltid rolig att titta på xD..
Men här är bilderna då..

Först ut: Jeenny - snyggingen <33


Titta på den 4:e bilden (vilken snygg min på mitt face vaah)? xD


Häär, "da dit" - "sparka röv".. som ni se på den 2:a bilden så fuskade min kusin (vittklädd)


Så då blir det ett roligt solo :D


Kommentarer
Postat av: olivia

kul :)

2009-04-17 @ 22:40:04
URL: http://oliviaju.blogg.se/
Postat av: theOLu

HAHAHahaHah! sexii min ;)

2009-04-18 @ 09:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0