Phucpham <3

Hellu hellu underbara blogg.. KimTheO heree...
Var i jönköping och hämtade Phuc på tågstationen idag :D
Stack sen vidare till A6.. men dom öppnade inte förrän kl 11.
Så vi stack till IKEA sen till A6..
Därinne träffade man då på lilla Jennylu och chitchattade lite me henne..
Sen stack vi till Elgiganten, sen till ett litet zooaffär..
Sen till Media Markt.. Medan Phuc & föräldrarna "snackade dator"
Sto jag och spelade Diner dash xD Hahhaaha, värst va folk tittade på.. xD
Vadå? Man måste väl få testa på datorn och vara helt nöjd innan man köper.. elleR?
Håller ni itne meee ? xD
Men iaf, köpte då dator till Phuc .. Sen stack vi till det nya pizzaställen i Gnosjö och beställde två pizzor..
Medan dom bakade pizzan stack vi till ICA och köpte lite mat..
Sen stack vi till pizzaställen, hämtade pizzorna och stack hem oh åt..
Sen tittade jag på Hockey... HV71 - Färjestad....
Och guess what? Färjestad vann... igen!!! <3
Sen så var jag så trött och sov i nnågra minuter, sen tittade jag på Gossip Girl,
sen Wipeout sen sanningens ögonblick.. och nu så sitter jag här....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0