theolu - fredag fan ;)

fredag idag faaaan ... hihi ... sanbbt tiden går .. ha nt så mkt att säga faktsikt.. ha ba varit i skolan.. käkade nyss pommes med kött och bearnessås(stavning?) xD hihi.. gott damn..
chatta med ngan nu omg! skit fult...

jag e snäll.. dela med mig om de vi ha chattat om.


ngan: hihiih, aah , jag kommer aldrig att glömma dig!

bara så du vet så ligger du nu 1 på min lista..

Asså, listan där jag skriver vem som är next att bli min baby :D

men just nu fokuserar jag på antilla :D

Och listan är ganska lång 201 pers ;)

varning för buzz!!!!

jenny: HAHAHA jaha okeee

oj då.. fan bäst e jag!..

ligger etta på en lista ;)

stolt maddafakkööö
ngan:

eller nej, jag glömde.. jag lovade björn 1:a platsen... :'( sorry, 2:a då (A)

you'll wait for me right ?! (A)
jenny: HAHAHAHA nej fuck you isfall.. jag ska söka upp bodil latvala och bli lebb
ngan:

tyvär, bodhil delar 1:a platsen med björn memborg, tyvär jenny.. du får söka upp eina ;)
jenny: nej .. inte eina.. hon är snygg snäll och så men nt min typ

jag söker upp linns kontaktlärare ist ARI
ngan: jahaa, drf folk säger att tjejer gillar "bad boys" ...

vet du vad?? .. jag hörde att ari har aids & chicken pox !!!!!! :-O:-O:-O
jenny: jaha ojdå.. dt e ju bra :D

då kmr ingen annan att ta honom ;)


dom namnen som är understrukna är lärare på våran skola xD 


peace&love bitches ^^


Kommentarer
Postat av: lisa trinh

omg, äre the grudge du har på din header till höger? oO

2009-04-26 @ 12:14:17
URL: http://missfreak.webblogg.se/
Postat av: jeenny ngan linn

haahahahahahahahahahahhaaahahah vilken bra konverstation!!!!! så bäst vi är! ska lägga upp den i bdb nu :P

2009-04-26 @ 23:19:04
URL: http://theojkn.blogg.se/
Postat av: jossan le*

sv: aww tacktack :$

2009-04-27 @ 16:31:39
URL: http://josefinle.blogg.se/
Postat av: jeennylu

haha yeah det e the grudge

2009-05-16 @ 08:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0