theOLu - fredagen den 17e apil ;)

heeejjjj!!!

jaoo idag är det en fredag :) .. ha nt gjort något spec förutom skolan då...
typ ska berätta lite om dagen ;).. eler vill du det? klart du vill va? xD ...

aja men iafall dagen började med att klockan 6 på morronen ringde en fet gris mig ... och väckte mig O.o wöööh!.. först ringde han och sa inget så jag la på sen ringde han igen och när han hade sagt något jag minns nt vad >.< så kom pappa in i -.-' han skulle hämta nånting ... aja men sen så somnade jag ! och wööööh!!!! jag vaknade utav ett sms .. klockan va då typ 7,40 .. jag vaknade duschade fixade mig åt frukost stack till ngan 8,10 ^^ .. sen så gick vi mot skolan i dt vackra älskade vädret! *orka nu låter jag som en sväänneee wööhööö... aja men när vi kom in va dt typ ttf >.< sug balle!... sen så bspr O.o vi skulle läsa i den dära "3 ggr sv" men naah Dung typ skojade med kenny om bög elr nått så vi satt och snackade om de ist ;)..
typ bodhil ba "ash nu lägger vi 3 ggr sv på en sida och börja snacka om horor&bögar ;) .." jag ba ; whöööt?! hahahaha.. yeah yeah.. efter 40minuters diskusition så var det dags att sluta ;)) soooft yaaaoo..
sen så var det dags för sexualkunskap *ett stort yes* HAHAHA skojja ba.. men iafall .. vi gick igenom provet... wöööööööööh 22 va godkänt... gissa va jag fick ? =D ihihihi..... 19p lol!!!.. men iafall vi gick igenom dt och fan va jag stööör mig på lisa! hon ba svara på allt ari frågar men allt hon svara är nt rätt! asso omg tro att hon kan mkt elr vadå -.- shit mannen ta och håll din käft -.-' 
aja men men senare så var dt då eng... wöööh.. det sög som alltid senare så var det såklart lunch vid 11,55 då.. sen så matte .. vi typ körde någon matte lek ja ;) .. kul kul våran grupp vann! bääääääääääääst!....våran grupp bestod av : Jag, theokim, theochieu, duong,anton,khang,tony ;))  
senare så var det eng .. vi körde också sån lek där.. att den som sitter där längst fram får nt veta va den personen är.. dom "publiken" fick veta va man va för något .... jag fick vara en bebis O.o wöööh ... hur fan ska man kunna gissa ut de ? xD men jag e bääst jag kunde visst gisse ut de ;)..
jag ba ; am i a girl?
folket: yes&no
jag ba ; WHÖÖT?
sen jag frågade massor med saker sen jag ba : am i under 20 years old?
folket: yeah
jag: oh... am i under 10 years old?
folket: yes
jag ba: WHÖT?
juste jag frågade också om jag va kände typ :))
sen jag ba : am i  under 10? ... :S
folket : yes!
jag ba : WHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT? BÄÄÄBIIIS?!?!?!
hahaha .....
aja men sen slutade vi....
slut för idag ska chilla te stranden snart ;))
och juste ngan fick vara ett äpple ! omg synd om henne xD ... hon ba ; am i yellow? alla ba : yes ...men ofta dt e gul? elr jo dt kan dt ju xD ahahah jag tykkte dt va kul ;)))

peace & love <3

Kommentarer
Postat av: J

Frän design! :D

2009-04-17 @ 16:18:36
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0