theolu- kläder kläder oh återigen kläder

omg .. ha suttit här i 2h och 30 min ... asso ha suttit och letat efter sommarkläder .. överdel då.. dom senaste gången jag ha varit och shoppat ha jag ba köpt jeans.. måste skaffa överdel också, varje gång jag går in i en affär lägger jag ner 10sek för att kolla på överdel och typ resten av tiden lägger jag ner på jeans.. varför de? >.<  eller så är dt skor jag kollar på men jag lägger aldrig ner mer än 3min på att kolla på överdelar... så jag ha bestämt mig att från och med NU ska jag köpa mer linnen och sånt shiet.. GE MIG RÅD NÅGON?? jag hata att leta efter linnen och sånt shiet.. magaaad.... ha suttit i 2h och 30min men jag hitta inga fina typ.. asso jag mena att jag , jag sitter och kollar på olika sidor och sånt typ asos.com elr blablabla... TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!!!!
varför kan nt alla springa nakna ?hihi ... men iafall jag vill köpa nya skor.. men jag vet att jag nt får.. för jag e pank just nu! ha inget jobb typ.. fattiga jenny!...


Kommentarer
Postat av: Ngan Pham oh yeah!

ojojoj, vill du verkligen ha lite tips?

Jag har den perfekta tipsen här babyy :

Aah, eftersom det är sommar, så tkr jag att du ska vara naken :D Det är både billig och sköönt (A)

Behver nt tacka, men ifall du gör det.. Varsegod :D

2009-04-13 @ 15:35:28
URL: http://theojkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0