theolu - skärtorsdagen

yeah yeah... skär torsdagen ..vsg alla emosar.. skär er så mkt ni vill (aa) hih..
men iafall dagen  började med att syrran satte ¨på musik klockan 8 på morronen shiiit! lixom låt mig soooooooova!... om jag nt bli störd av sms på morronen så är dt syrran >.<
men men senare stack jag till mamma för att leta efter käk ^__^  öhm jag hittade iafall nudlar (y) yeah!
efter dt satt jag vid datorn och senare stack jag till stationen för att hämta en viss person! hans tåg va försenad jag väntade i 30min >.< sen så ringde han mig och sa
"jag kmr nt idag du ser ju själv att dt nt finns någon tåg" (la aldrig märke till tiden.)
gissa om jag dampade????????
jag : "oke då" *la på.
sen vända mig om för att gå.. gissa vem som stog där >.< omg! han tog busseeeen!! ville hoppa på och slå sönder honom xD.. men sen så kom vi hem och gjorde nt så mkt.. klockan 9 på kvällen stack jag, han,ngan,uyen.anh2 aka tin,nam & duong ner till konsum ^^
vi köpte mer kyckling och kol och läsk och sånt ..
sen hem och började grilla.. elden/kolen sepa sig xD dt tog oss 1h att göra dt klart.. innan vi få börja grilla på allvar då xD när vi då satt och grillade satt vi och drack lite här och där :)) sen så var dt dags för att KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKA!!! <3
efter dt så stack vi in .. klockan var då 12 på natten xD .. jag somnade sen vid 2.45 >.< och jag är redan .. vaknade klockan 7 O.o kunde nt sova ...

aja men men ska nog vila mig lite. ha en bra dag.. love&peace <3 / jennylu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0