TheoLu - längesen vafan ;D

haha , det var ett tag sen gott folk , ett väldigt bra tag sen va ;p .. senast jag skrev var jag i andra sidan jordklotet :p . men just nu sitter jag hemma i min lilla lägenhet med min nya bärbar yaoo ;D keke..

va hos min mamma nyss och käkade , gott . mätt är jag också,
men snart så kommer jenny truong & ngan ;D då ska vi käka igen , kykkling med ? hahah ris kanske elr potatis yeah ;D

senaste tidan har jag inte gjort så mkt, börjat 9:an så mkt plugg osv =) .. snart blirre jullov och efter de är det dags för gymnasieval , alla TheO:erna har olika dröm så tror nt nån av oss kmr att gå i samma linje men vi få se när vi ha kommit in i gymnasiet , få se om vi skriver om hur vi ha de och så , det hoppas jag , så jag få veta va TheoKim&Theochieu gör ;D hihi ..

Theokim ska kanske välja omvårdnad och Chieu ska välja frisör tror jag xD hahaha och jag väljer samhäll ;D

BIBI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0