Kim theO - 090602

På lördag så firade vi Phuc :D
Men han fyller egentligen igår, 1 juni och blir 18 :)
Jag vaknade vid 6 typ, för oh hjälpa till med maten och städningen.
Festen började vid 4. Va ganska många som kom :)
Vid 6 stack Phuc och spelade fotboll,
Och jag stack ut och spelade brännboll med massa folk.
Seenare typ vid 22.00 blev de polis-tjuv.. Töntigt, jag vet..
Men de här två sakerna brukade furuhall alltid göra runt 2004 typ varje da ..
Det va ganska kul faktiskt :D
Stack då hem vid 00.30 typ... Städade lite och sen sov..
Nästa dag va det mycket mer städning... xD


På måndag så va man i skuulan, efter skolan stack : jag, jenny, chang, bao, phi hung,
nghi, tuuyen, tin, linn, nam, duong, vu, vuong, hang, tien, sanna & manh

till Välorna oh badade och solade.. Va där typ vid 17-21 .. troja xD .. eller? ..
Efter det spelade vi brännboll, blev killarna mot tjejerna...
Ganska jämt blev det.. konstig but true xD ..
Alla stack hem typ vid 23.00 ..
PS. GRATTIS I EFTERSKOTT PHUUUUUC <33


Idag så hade vi prov på fysiken xD - optik, läran om ljus xD ..
Gick skit dåligt, läste aldrig på xD ..
Men iaf, omprov imorn dååe, (aldrig haft omprov förut xD) ..
Och innan vid 18.10 stack Phuc hem :(



   
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0