Kim TheO - 090603

Idag så hade vi sovmorgon.
Första lektionen, som var biologi, började 9.45 .
Gick till skuulan med jeenny & linn.
Typ förra veckan så gjorde vi et prov, sex & samlevnad.
Idag fick vi se på resultatet. G va typ 20p, VG=30p, MVG=38, Max=43p .. ngt sånt..
Jag fick 36p :D .. Både chockad & stolt xD

Men iaf, sedan va det matte sen lunch.
Efter det hade vi SO, SV sen Fysik.
Alla lektionerna va 1 h .... xD

Efter skuulan stack jag till jeenny och åt blåbärspaj och lite pommes - gött!
Sedan stack jag hem.. och hade ett litet möte med föräldrarna, Lina + Maria..

Imorn då.. ja vad händer? såklart skuulaa..
Och STUDENTEN såklart.. vem ska dra?
Jag ska nog dra.. Hoa (jeennys bror) tar studenten,
Dung (chaangs bror) + Alex (Linns kusin) med ...
Men få väl se om man orkar :D

/ xoxo nganphaam



Längesen man lyssnade på låten.
Stacie Orrico - I'm not missing you (acoustic vers.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0