Kim TheO - 090604 - STUDENT 09

Idag så hade vi sovmorgon (hade ej SO).
Så första lektionen blev då alltså idrott - brännboll.
Sen Språkval sen lunch.
Efter lunch stack jag och jeenny hem.. vi hjälpte till med ballongerna och sånt..
Vid 15.00 stack jag hem för att fixa mig..
Vid 4 åkte jag och köpte blommor, 3 rosor ...
16.50 typ så åkte jag till GKC...
STUDENTEN OFC !
Hoa, dung, alex
tog studenten.. och massa fler såklaart .. :)
Men aah..

Men iaf, efter det så stack vi till jeenny (Hoa) och åt lau och massa
vilket alltid är gott! :)
Sen stack vi till 35 och.. typ, "chilla" :P
Och  nu så är man heemma :)
Jättekul va de :)
Iaf, som ni märkt så är det inte så speciellt många bilder..
Det va för att jag inte laddade kameran innan jag tog med den..
Dumt vaah xD hahaha ..
Men jeenny har fleer bilder, mkt fleeer! ;)

/ xoxo nganphaam






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0