Kim TheO

"Crying lowers stress"
- Tears release feelings, you just need to let it all out sometimes..

Jag hatar att gråta.. Det gör mina ögon väldigt konstiga, min näsa rinner och blir röda
och jag blir väldigt trött, och kan ibland får huvudvärk.

Jaa, ibland gråter jag för ingenting alls.. Konstig, jag vet..
Men aah okeij, det finns alltid en anledning till vrf man fäller en tår (ar)
På ngt sätt knr jag mig väldigt känslosam, mina ögon är nu fylld med tårar...
Varje gång jag tänker djupare och djupare, och vill hitta anledningen, får jag ännu mer tårar.
Men det kanske inte bara händer mig?




Men iaf, vill bara lägga upp denna vackra sång av Chester See..
Tror säkert att ni hört den.. om inte, gör det..

Chester See - God damn you're beautiful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0