theoLu - in vn

yes e fortf i vn.. hha.. ha nt gjort so mkt.. men iafall igor var vi i ST-water park.. ganska kul fakstiskt.. laerde mina kuisner simma och sont.. sen stog jag uppe i en son daar sak och hoppade ner .. foersta ggn va lite leaskig men andra ggn va kul.. haha.. (man skulle nt ens hoppa ifron daer jag hoppade utan man skulle haenga po en sondar sak jag vet nt vad.. men men skulle komma laengre ner innan man fick hoppa.. haha) aja men senare okter vi longa ruchkana och sont shiet..blablabla.. och den 26e so fyllde 2av mina kusiner or.. tvillingar.. iafall so var vi i en son daer karaoke plats och vi hade tortkriig.. hahaha... hon som jobbade fick damp antar jag foer hon fick torka .. haha.. aja ska dra nu hej do =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0