PRAO - ICA

KimTheO :
Idag så var det sista dagen på ICA dåe, 2 dagar, det var nt mkt!
Skulle nog va roligare om man fick praoa i en hel vecka dock :D
Men iaf, jobbade till 1800 idag..
På morgonen så fick jag sköta om frukt & grönsakerna.
Kl 1230 stack jag till Linn som var på PUSS, sen stack vi hem till mig och åt.
1315 gick vi tillbaka.. Sen så fick jag vara vid Charken (där dom grillar och håller på med varosom skinka, korv, snabbmat asså typ räksmörgås och sånt och ost).
På Charken såfick jag göra potatissallad (igen) och mimosasallad tillsammans med Victor som också var en prao-elev & Johanna Severikangas som jobbar där.
Det var jättekul de! 
Ungefär vid 1500 stack då Victor hem.
Sen så fick jag göra räksmörgås (bilden)
Innehåller räkor, ägg, sallad, majonäs, smör, gurka, tomater, persilja & ofc smörgås.
Shieet va dyrt de är! 40 kr xD
Aah , men iaf, sen stack jag hem vid 1800.
Och imorn så blir det då RM Läder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0