PRAO - Ica

KimTheO here!
Alla TheO:arna praoade idag.. LuTheO - hemtjänsten och Chieu hos PUSS,  och jag då, hos ICA ;)
Iaf, började vid 9 idag.. Först så fick jag ställa fram nya varor på fyllorna..
Jobbig som feaan.. Höll på med det tills typ 10.30 så gick jag och åt frukost.
Sen fortsatte jag med varorna till 12.20 , då stack jag hem håt lunch..
Kom tillbaks vid 13.05 ungefär..
Då fick jag göra potatissallad (bild1), det var roligt, men jobbig.
Sen så fick jag märka lite varor , sen baguetter (bild2) Sen ni.. så fick jag göra 2 smörgåstårtor, en lyc och en havets (bild3) . Sen gick jag och märkte lite varor til.
Sen så fick jag sluta vid typ 16.05. Men egentligen 18.00 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0