Kim TheO - 090520-22

(Bilder kommer senare)

ONSDAG

På onsdag så var hela 8:an på GKC ("typ hälsade på).
Vi träffade chefen och ambassadörerna på GKC presenterade dom olika linjerna..
Och så slutade vi klockan 2 typ..
Senare bakade jag kladdkaka.. Sen kom Phuc :D:D
Senare kom Hani, Hien, Chuong & Tuan (från Stockholn, Göteborg & Borås troja)
till Jeenny.. När jag kom dit (typ vid 21.30)  så var då alla dom där
(hos jeenny med såklart jeenny) + Chang, TuUyen, Linn, Thao, Nam & Duong.
Linn & Thao stack hem typ vid 23.00..
Vi fortsatte oh festade typ till 00.00 troja, sen stack jag & Chang hem.
Och jeenny och kompanit va uppe till typ 4 xD .

TORSDAG
På torsdag va det ingen skoldag - Ledigt över hela landet antar jag.. Men iaf..
På torsdag så stack vi (alla från på onsdags utom chang) och
badade (från ca 14.00 - 18.00 typ). Vattnet va sviinkallt !! xD Men de va skiitrolit ;)
Efter badet gick vi till jeenny och åt och massa såånt Sen kom Chaang..
Och senare kom Vinh (Tuan's bror och "chaufförr")
Typ vid 22.30 stack Hani, Hien, Cuong & Tuan heem ..
Så jag, jeenny, chang, Duong & Nam låg i rummet och pratade tills typ 23.00.
Sen stack jag och chaang hem..

FREDAG
Idag så är det såklart oxå lov! :D
Vakande ungefär vid 8, hade inget oh göra så jag tittade på TV..
Ungefär vid 11 så gick jag upp och letade efter ngt att äta..
Sen vaknade Phuc och åt..
Typ vid 12 så städade vi hela huset (Duktiga vi va elr huur :D )
Vi städade helt ensamma för att våra föräldrar jobbade ;)
Men aah, vi var klara typ 1h senare.
Sen kom föräldrarna hem och vi stack till Gislaved.
(lämnade tillbaka en airkonditioner som vi nyligen köpte).
När vi kom hem åt vi.. Och nu sitter jag här.. me inget oh göra xD

2NE1 - Fire [Debut - stage] 
[Se videon : http://www.youtube.com/user/nganphaam] :




Super Junior - It's you [Första Live av låten] :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0