Kim TheO

Vaknade vid 7.40 idag, brukar alltid vakna 6.30 , såå aaah, jag försov mig xD
Men iaf, hade MATTE-PROV idag.. gick väl.. okeij? fick 16/20 xD
Men får se hur mkt jag får på VG/MVG-delen..

Men vi slutade iaf skolan vid 14.00 typ..
Sen stack vi till Linn och snattade lite glass.. Sen satt jag och Jeenny (http://jeennylu.blogg.se/)
och rotade runt i Linns saker (kläder, smycken oc h såånt).
Sen gick vi hem och jag stack in i duschen och duschade..
Senare var jag på utvecklingssamtal med mamma.
Gick också ganska bra.. Gick från VG i modersmål till G xD... (biaaaaatch)
Hon är säkert irriterad på mig..
För att jag inte bruka komma till hennes lektioner och inte gör läxorna xD
Men och?! orka modersmål iaf, jag kan ju prata mitt eget språk, så vad spelar det för roll?

Men sen åkte vi hem igen och åt..
Vid 18.00 åkte min familj till tågstationen..
Va och lämnade Phuuc på stationen :(
Men iaf, han kmr iaf på onsdag igen och Phii kmr på lördag :DDD

/nganphaam


Super Junior - It's You


Kommentarer
Postat av: ellen ~

man kan inte annat än TOTAL älska den låten (A) amazing :*

2009-05-18 @ 21:35:22
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0