Kim TheO

Var i skolan idag då..
När jag kom hem städade jag,
sen kom mina föräldrar hen från jobbet och vi åkte till Gislaved.

Och sen dess har jag ätit och suttit vid datorn...
Och tittade på TV samtidigt..
Tittade just klar ett avsnitt av "Desperate Housewives".
Åååh, den var verkligen .. typ, sorglig..
Även om jag inte gillade karaktären Edie Britt (Nicollette Sheridan) så mycket
(hon va ju en riktig b*tch, men förändrades lite senare men aah, w/e.)
Karaktären var verkligen "one of a kind".
Men iaf, undrar om det kommer nån annan diva to town lixom..
Det är väl typ de man är mest ute efter i filmer/serier/programmer?
Drama & skandal? :)
Ngn mer som följer serien? :D

xoxo nganphaaaaam ! <33


Super Junior's förstaperformance av låten It's you :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0