Kim TheO - HÄRLIIT FREDAG!

Idag så har man vart i skuulan..
Hade biologiprov - sex & samlevnad (nt fått veta resultatet än)
Matteprov MVG/VG delen (gick ganska bra typ.. VG :D )
Och ett oförbrett engelsktest (gick nästan åt helvetet!)

Men aah.. Sen kom man hem, provade kläder som kommit (HM)
Köpte cardigan, var för stor så skickade tillbaka den och bytte strl..
Och så kom jeennys sexiga tubtopp! Skit fin var dne på henne, så den stannade..

Senare var man ute och lekte med småungarna!
Guue va söta dom är!
(Fanns en unge.. liknade TOP från Big Bang då han va liten!) ..

Sen stack jag till kusinerna.. 
Firade SANNA NGUYÄEN SOM FYLLER 10år IDAG!

Typ vid 22.00 kom Phuc (alltså till gnosjö nt till oss..)
Senare stack jag till jeennylu och vi lagade mat :)
Det blev kycklingfilé, potatosklyftor, sallad med skit goe sås!
Gott blev de ofc! - ALLTID! :)
btw, duong & anh nam va oxå där :)
Typ vid 23.00 kom JIMMY NTJ!!! :D ( men nt anh ho :( ).. Men lilbao va där :)
Iaf, vi gick och gick.. Sen träffade vi Viktor och Hoa! :D
Det va ju lixom också skiiiit längesen man träffade Viktor :)
Och senare kom Phuc, och efter några minuter kom Chang och kompanit :)
Och efter några minuter stack jag och jeenny hem :)
Och nu så sitter jag här! :)

O IMORN BLIR DET FETT (som philip johnsson alltid säger) HOPPAS JAG!!!! :D:D:D


/ xoxo nganphaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0