LutheO - uppdatering ffs =D

heejjj fredag :)..
yaoo dagen började med lite TTf då -.- wöhöö söög ..
aja men senare var det då dags för bspr och senare biologi (yes!) haha ... skojja.. men ja vi hade prov och dt gick nog bra =D .. yeah jag ha självförtroende idag yaoo ..
men men senare var det dags för engelska och vi hade sån oförberett prov häärligt -.- not!.. sö´g yaoo.. fatta ingeintg typ.. eeh.. jag ha nt läst på elr ja dt e ju oförberett xD .. mannen jag e trög i know.. naj skoja men aja sen så var det lunch och sen typ inställt MA typ för att nårra skulle hja omprov och så då... elr jaa nårra gjorde MV-delen typ ngan och dom.. aja men jag linn tony &khang satt och snackade om matte provet vi hade haft.. jag gick in till ari och frågade efter betyget också .. jag fick vg =D hihih.. aja men vi satt och babblade en massa skit sen så typ kom ngan och dom ut och blabbla ännu mer sakor =p... senare så jaa va dt dags för engelska .. prov igen då.. wööh .. det gick nt så bra ncnc... hii..
och sen hem och inte göra så mkt.. snacka med famljen och så bara =D..

- fest imon yaoo :)

peace&love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0