Kim TheO - Gbg

Vaknade runt 05.30 idag.. Duschade först sen satt vid datorn..
Sen åt jag och väckte min bror.. Min kusin kom till oss vid 8.(hon hängde med oss till Gbg)
Efter maten fixade jag mig och vi åkte vid 9..


Vi var framme runt 11.. åkte till den dära marknaden för att hämta en sak..
Sen åkte vi vidare till Femman/Nordstan..
Gick runt därinne i typ 5 h.
Hittade en fin jacka från Cubus, Cardigan & Jeans från Vero Moda..
Aah, det var inte så mkt.. Men aah xD
Juuste, fick en fin svart väska från min kusin också..
Jag trodde att det var meningen att vi skulle dra och hälsa på mina kusiner..
Men neaah! Åkte in till dom, mina bröder hämtade deras nya Xbow 360 och sen åkte vi hem..

Var hemma vid 18.30 typ..

Vid 20.00 åkte jag och chaang ner till Konsum pizzadeg (skulle egentligen bli kycklingpaj men aah)
och gick sen till jeenny..
aah,, det blev alltså pizza till middag.. Blev ganska gott..
Typ en.. Hawaii-kopia xD.
Efter maten nusringde vi runt liite gran.. Skit roligt va det..
Den sista personen blev Lai Paj.. Shieet vah jag failade xD!
Hahah vet nt vrf jag skrattade så mkt xD ...
Men iaf, stack sen hem vid 12 typ.. Och nu så sitter jag häär..
Ganska trött men vill ändå nt soova..


Iaf... God naaatt :* / ngaaan

ps. jeenny & linn : uppdatera nån gång då för i himmelen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0