Kim TheO - The Lena Baker Story

Mamma och väckte mig vid 10 idag..
Hon frågade om jag vill hänga med till Värnamo.
Jag var jättetrött men aah, gick ändå upp, duschade och åt.
Typ 20 minuter innan vi skulle dra tappade jag lusten helt. xD
Jag var väldigt trött, nere och mådde illa så jag bestämde mig för att stanna hemma ist.
Jag gjorde typ ingenting när mamma och pappa stack..
Jag skulle titta på Harry Potter. Tittade typ i 10 minuter och sov xD.
Jag vaknade vid 20.10 och såg att jeenny (jeennylu.blogg.se) hade ringt mig.
Hon frågade vad jag gjorde och så, och så frågade hon om jag ville ha..
Vad va det hon sa?? cupcakes? kropp kakor?
hahah vet inte.. mat var det iaf.. men jag va så trött asså xD..
Sov nästan om igen när vi snakkade i tele xD.
Men iaf, orkade inte så jag låg kvar på sängen och fortsatte att tittade på Harry Potter ist.
Tittade på "Harry Potter And The Order Of The Pohoenix".
Och just nu tittar jag på "Lena Baker Story".


Handling : "Som ung flicka i början på 1900-talet hankar sig Lena Baker och
modern fram genom att plocka bomull i den heta Södern i Cuthbert i Georgia.
Under 20-talet prostituerar sig Lena i ett försök att tjäna ihop tillräckligt mycket
med pengar för att kunna flytta norrut och börja på nytt.
Hon grips av polis innan drömmen blir verklighet och döms till tio månaders straffarbete.
När hon återvänder efter den svåra upplevelsen och återförenas med modern på den dammiga
vägen nära hemmet står det klart att Lena har förändrats för alltid..."


Kan titta på filmen här : http://grab-videos.com/the-lena-baker-story/


have a great night, xoxo / nganphaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0