Kim TheO - Back to school


Skolan idag/Igår va ju inte så farligt. Började dagen med TTF:en, efteråt stack alla 9:or ner till aulan för att lyssna på vad rektorn och en elevrådsrepresentant har att såga om skadegörelser, stöld och sånt i skolan.  Efter det hade vi Fysik. Vår lärare ordinarie fysiklärare, Fredrik var ledig så vi hade vår idrottslärare, Susanne som vikarie då. Efter Fysiken fick vi då gå hem. Vi skulle egentligen ha musik men neeh, det blev inget så vi fick sluta tidigare :D

Det känns faktiskt som om att det är måndag idag xD. Men iaf, jag ser faktiskt inte fram emot denna terminen. Om ungefär 3 veckor kommer vi att ha nationella prov i Svenska.
Och så måste vi snart göra gymnasievalet. (SNACKA OM BESLUTÅNGEST)!

Efter skolan stack jag, min bror Phi och mina föräldrar till GVD och köpte lite mat och Phi the DIVA köpte en väska (en vit). När vi kom hem sov jag. Anledningen till varför jag var så trött var för att jag inte hade sovit nånting under kvällen xD. 
Men aah, tog igen det från ungefär 1800-2130.
Vid 2200 ungefär kom ju jeennybeenny , och vet ni vad?!
Jag fick ett par jättesnygga converse skor av henne, generöst av henne vah?! :D
Skitsnygga va dom, älskaar dom. Kommer att använda dom mkt väl under sommaren ! :D
TACK BEEBBIII :* <33

// hade! , xoxo nganphaam


Va tvungen att lägga upp denna videon.
Dom här tjejerna är ju helt underbara!!
Kat, Cathy, Jenny och Jasmine (BLyss) sjunger Emotions (Destiny Child)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0