Kim TheO - Nemen tjena tjenaaa :)

Nemen tjenis penis! :)
Sitter just nu och lyssnar på lite musik, tittar runt i Facebook, allkpop och bdb
(heter PTKN där om nu nu vill besöka mig, men laddar inte upp bilder så ofta)
och så sitter jag och borstar mina tänder :D.
Jag vaknade runt 0745 idag, mådde inte så bra så stannade hemma ist.
Men iaf, jag sov igen då och vaknade runt 12. Städa lite grann nere i köket.
Satt vid datorn en stund och sen kom då alla andra hem.. Jaa då städade vi ännu mer. Jag städade i rummet, damsög och tvätta kläder :). Själva rummet tog det ju minst 1 h xD ..
Hade så mkt att göra därinne xD - KATASTROF .

Efter städningen stack jag till lilla jeennylu då :D. Jag och chi Nhi satt och åt lyxiga nudlar och tittade på film och jenny snackade i tele och vi vet att hon var sugen,
hon vågade bara inte erkänna.... elr hur jenny! :D
Men jag stack iaf hem vid 12 då, och nu sitter jag här.. var nyss klar med borstningen.. Aah jag skriver medan jag borstar tänderna.. Går fram och tillbaka till toaletten då och då för att spotta ur krämen och så. Men nu ar jag klar. Fräschigtt och.. mintig xD

Vet ni vad? ... Mina bröder gör konstiga ljud..
Ibland blir jag rädd för dom och ibland skrattar jag åt dom :).
Men aah, skriver det för att en av dom skrek nyss.. ;)
Men aah, där har ni en av de många anledningar till vrf jag älskar dom så mkt :D<3

böbaaaj // nganphaam


Fy fan vah jag älskar Lyn's tolkningar av Shinee's RingDingDong och
2PM's Heartbeat och again&again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0