The0Lu - slut på jullovet ...

första skooldan idag ra.. fett segt eller ? typ naa.. började halv nio och slutade 11... fick en massa infromation från halv nio till halv tio typ? sen så hade vi fysik och sussane (id-läraren) vikkade huuh.. kollade på film  .. ehm jag & the0chieu sov :S .. men som tur väckte Kim oss haha.. japp och sen klockan 11.15 kom min pappa och hämtade oss =D .. och sen så hem .. sen så ha jag nt gjort ngt spec hihi ..

undrar faktiskt när The0chieu&The0kim ska uppdatera igen.. hahaha nej men asso seriöst så ha Kim uppdaterat mest sen jag .. the0Chieu är för lat av sig antar jag =D höhöhöh...

yaoo men ska dra nu . ha dt bra !



en bild från vietnam för att jag sakna vietnam :/ ..
peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0