KimTheO - Paddlingen med 9c ("kanotkul")

Just nu sitter jag ute på balkongen och bara njuuter av det vackra vädret! :)
Gör lite läxor (Engelska & Hemkunskap) och lyssnar på låten "Billionaire" (ooh, kan nt få nog av låten!). mmmhm, känner lukten av grillmat!

Förresten!
Idag var klassen (9c <3), ute och paddlade. Vi samlades vid Hylténs och började paddla vid typ 09.10. Jag, jeenny & linn paddlade tillsammans. Jag satt längst bak (styrde), jeenny satt i mitten (slapp paddla) och linn satt längst fram. Vi paddlade från Hylténs till "Sol & Sand" (strand). Det tog typ.. jag vet inte, nästan 1h kasnke xD. Det var faktiskt vår första gång. Det var, som Markus Konow sa "KANOTKUL"!  I 9:an har jag gjort 2 saker som aldrig gjort förut, åka skidor och paddla! :)) TACK för att jag fick testa på det :))

När vi var framme i Sol & Sand så fick vi "leka" fritt. Vissa spelade "boll på Sten", vissa solade, vissa åt, vissa var i vattnet (vattnet var svinkallt, trots att det var mkee fint väder och varmt)  och vissa paddlade runt i området. Jag gjorde allt! :)) Först åt jag, sen paddlade jag, sen solade jag i knappt 2 minuter, sedan testade jag om vattnet var kallt, och lekte då där en liten stund, sedan blev det paddling, efter det blev det ännu mera mat, sedan blev det Boll på Sten och till sist gick jag i vattnet igen, sen var det dags för att paddla tillbaka hem.
Asså shiet va mina armar & mage/rygg blev bruna alltså :O Jag kunde först inte se nån skillnad, men när jag kom hem och duschade.. DAYUM asså! Dark as hell xD.. SEXIGT (Y)!
Hade skit kul idag, tack 9c + Susanne & Ulf!
Känner att jag kommer att sakna er vädligt mkee <3

EN SAK TILL!
Min storebror, Phuc fyllde år igår! :) Han är ni 19år gammal, den gamlingen <3
Efter sommarlovet ska han flytts till Nässjö och plugga där :/ .
Inte så kul för mig kanske, men är glad för hans skull!
I luv you ma borthaa <3


summer 09


have a great day // xoxo nganphaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0