sol&isglaass + dator <3

kan ngt va bättre än att sitta i solen meed en isglass i vänstra handen ?? ;))..

yeah men duschade iafall nyss, fick endast 3h sömn .. somnade vid 6 och blev väckt av mamma som letade efter tvättstugar nycklar... fett nice en söndag morron O.o .. nee men iafall så blev det frukost i balkongen med systrarna och familjen härligt värre =D .. fett med nice wiie..

igår så grillade vi och hade kul nere i dagiset med theO:erna , bao, ntt och en massa till haha orka nt rabbla upp alla namn :))... men ni veet vem ni är <3.. och neej det finns inga bilder för jag orka aldrig ta med miig kamerna överallt som jag bruka göra för nått år sen ... hehe .. jag är lat ja.

men men iafall så fick jag veta av min bästa ninja /theOkim att jag fick MvG på hemspråken, 89poäng va MVG och jag fick 94 :)) wiie .. bättre kan inget va , jag älska vädret.. trodde ni att jag skulle skriva att jag älska läraren ? hahaha...

exakt just nu så skiner solen rakt på mig :))..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0