Happy day !

Ja som ni vet så är det mellandagsrea idag , och det betyder att jag ska dra iväg till stan en stund sedan ska jag hem och mysa med familjen . Idag ska jag laga goi cuon till familjen. Det kommer bli bra!

Om gårdagen: Igår var vi i Mediamark och elgiganten , och det fanns inget där eftersom folk har ju rensat sen kl 8. Vi som var grisar och vaknade runt 12 tiden.
Efter stack vi alla hem och åt grillad oxfilé och ris made by OX. Sedan blev det karaoke och smoothie by me. Ja det var ett tag sen man ha så kul med familjen. I will do it again !!

Nu ska jag äta , vi hörs !
Eftersom jag orkar inte ta upp kamera och ta kort på mig så få det duga med sommar bilder , right ? :D





Happy day -> Happy picture !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0