mellandagsrean va "like shit"

va i gbg i tisdags och hela dagen var fail jag lovar!
tåget dit fick vi sitta i vagnen med 2 stinkande hundar och jag lovar att jag aldrig har varit med om så stinkande hundar. väl framme gick vi in i iprincip alla butiker i nordstan men hittade ingenting förutom torrschampo i kicks. lol. sen åt vi i Jensens och maten där rekommendera jag inte, eller jo om ni bara har tänkt att beställa potatis och sås.. chang och alex's kött var lika torra som ett träd i öknen, satte nästan fast i changs hals lol. min och jennys revben var ju hel mjuk äcklig "blöt" men inte åt det saftiga hållet utan mer som kött man har kokt och värmt om 100 gånger. bläh
men sen mötte jag upp älsk och hans gäng, hela gänget åkte till skf för 1000 och 1 natt men blev fail, vidare till angered och där var det stängt lol.
åkte tillbaka till nordstan och tog en fika istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0