tiden som har gåttt..

senaste gången jag bloggade här var typ ett bra tag sen, jag menar, skriva ett riktigt inlägg.
men här får ni en snabb update om den tiden bloggen var lösenskyddad.
under sommaren jobbade jag i hela 8 veckor och det är la ingenting kul, eller jo det var det. sådär ibland. men sommaren radera vi för den sög förutom stunderna med kussen, ngan och linn var i vietnam då, dom har säkert mer att säga än va jag har!
_
under hösten då skolan kickade igång för det fester hela tiden, varje vecka kändes det som. insparken, födelsedagsfestar, hemma fester och jag vet inte vad för fest. haha. kul iafall men blev rätt jobbigt. det började lugna sig för ca 1 månad sen (: men när januari har passerat tagga vi med ännu flera fester. aja lämna det åt sidan. går ni andra året i gymnasiet i sam-ek linjen och jag trivs väldigt bra! vad mer ska jag säga? vi fick gäster från italien och min klass har även åkt till italien ^^
här kmr några bilder från italien.
Nam påväg till planet och några i klassen i bakgrunden.


några från klassen i garda sjön tror jag det hette ^^


Milanoo gruppbild, vi från sverige och italienarna!


//JennyLTJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0