About TheOjkn

Namnet TheO
Det var en dag i skolan år 2009 vi 3 satt och snackade (som alla andra dagar i högstadiet) om allt möjligt och så som jag minns var det att Ngan började cpa sej haha, sen helt random kom vi på namnet TheO istället för The Ring, (O=ring, alltså en ring), där har vi det, vi började dansa och leka the ring och grejer haha, så till sist tyckte jag att vi skulle starta en blogg tillsammans, jag gick då hem och började göra en blogg och bad jenny L om hjälp för designen.


om oss
vi 3 har känt varandra länge nu, fast vi umgicks inte så mycket förrens vi hamnade i samma klass i högstadiet, eller jag (jenny) och ngan har känt varandra sen dagis.
Iafall så hamnade vi i samma klass 3 år tillbaka, vi 3 började vara med varandra både i skolan & under fritiden. Hjälpt varandra och grejer under de 3 åren tillsammans.
Nu idag går alla vi 3 i gymnasiet så vi träffas inte lika ofta, eller jag och ngan träffar varandra varje dag men Linn studera i GVD så ja, det är nog anledningen till att vi inte träffas varje dag.



Jenny aka TheO Lu
Jag är född den 19 mars 1994,föddes i borås. Just nu går jag i Samhälls programmet i GKC, egentligen skulle jag gå i GVD i samma skola som Linn fast bytte sen till gnosjö i sista minuten, anledningen är vet inte hah.
men jag har en dröm och försöker uppfylla den fast det går inte så bra, men jag försöker iafall ^^
va ska jag skriva om mer?
hum, min älsk heter Tommy och bor i GBG, kommer nämna honom lite mer i bloggen nu framöver.


Ngan aka TheO Kim
Ngan är född den 4 februari 1994 i GBG, hon går i Omvårdnads programmet i GKC, hon spelar piano och börja/är duktig på de enligt mig.
Ngan lyssnar mest på Kpop som ni ser, hon har uppdaterat ett x-antal låtar här inne, gå in i kategorien TheO Kim så ser ni
.
&& hon är singel mina damer .. nej jag menar herrar ^^
(hon får fylla i mer om sig själv senare)


Linn aka TheO Chieu

Linn är född den 1 mars 1994 i vietnam och kom till sverige för ett antal år sedan. Linn studerar i  Gärdeskolan i estetiska programmet, hennes dröm är nog att bli en artist, det går bra för henne så som jag har uppfattat det och önska henne lycka till.
(hon får fylla i mer själv senare)


frågor? skriv i frågerutan där åt vänster

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0