chilledill med träningsvärk

aoo, blev ganska nyligen klar med Phö-lagningen som ska ätas framåt kvällen då pojken kommer :).

Igår hade jag en rätt jobbig idrottspass och efter skolan åkte jag in till templet, mötte upp TheOkim för att sedan hjälpa till med att bära all det dära i containen som hade kommit, tog oss 1 timma att få ut all, vet ni hur stor den var? antar att ni vet x), men aja vi var runt 20-30 pers? ^^
Det var kul tycker jag, såg ut som på filmer typ haha.. Någon borde filma det och visa upp det när templet väl är klart.
Framåt kvällen blir det nog att ta det lugnt med pojken och något mer? vet inte, kanske film eller något. men återkommer senare. 

Aja, ska hjälpa mamma nu med upp packningen, har fått hem 11 kartonger saker från min gudmor i vietnam.
Hälften av de 11 kartongerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0