ITALIEN

God kväll alla som tittar förbi här :)
Dagen har varit bra, började dagen med webdesign sen en liten håltimma och då var det dags att klänga in mig frukosten som var ovanlig god idag ^^
Skulle redovisa i GE idag, men läraren var sjuk så vi fick ha en "lärar-fritt" lektion.
Sen så flöt dagen på och vi har börjat med att läsa en bomk i engelska, min grupp läser (som består av endast jag och nam) boken "DEAR NOBODY". Någon som har läst den? Malin har läst den och berättat lite till mig som tur ^^ vet iafall lite vad det handlar om.
Aja men senare hade vi engelska igen (har 2 olika engelska lektioner på onsdagar), det var faktiskt roligt, ett massa skratt fick vi till och sånt gillas hårt :))
Italien.
Åker till italien den 30:e april med de flesta från klassen, där stannar jag i 5 dagar ^^
Tagga,tagga!
// JEEEENNNNNNNNYYYYYYYYYYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0