2012

Tjo ! Happy new year mina nära och kära !
Hur har ni haft det? Jag såg att mina TheO hade toppen , själv så är det samma här. Vi hade fest och sen smälla fyrverkerier kl 12...som vanligt. Men i år firade jag nyår här i den fina staden with my loveers. Vi var uppe till kl 6 i lördags sen var lite seg i söndags..och ffr nu .

Min nyårs löfte är att klara en sak så fort som möjligt, av någon anledning så kan jag inte avslöja det nu. hoppas ni förstår. Den andra viktiga löfte vill jag inte heller ta upp här men som sagt jag har nyårslöfte iaf:D

Nytt år nya möjligher , Det ska bli bra i år !!!!!
Här kommer bilder från festen:


Posa innan festen som alltid :)


Jag och syrran :)



Karaoke time ;)

Love <3
Önskar er ett år med fullt av glädje och kärlek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0