Never give up !

Ibland vill jag bara ger upp, på grund av störande saker och vissa galna och elaka människor omkring mig...Jag vill bara räcka upp handen och säga att jag ge upp, palla inte mer. Jag som har en liten kropp , lite efarenhet , hur ska jag klara av det. Ibland är det svårt att tänka positiv när det är inte så, ska jag lura mig själv och le ett fake smile.? hur kul är det? Men jag kan inte bara fortsätta så här hela tiden? Känner mig bara feg och inte våga göra något åt.
Jag har stort hjärta och stora tankar. Som jag kan förlåta er och gå vidare. Ni är bara något som står i vägen för att stoppa mig, men tyvärr nu och i framtiden kommer ingen kunna förstöra eller stoppa mig.
Jag ser det som en utmaning. Jag ska bevisa er att jag är starkare än vad ni tror.
I will try, I will do my best and I will not give up !
Det är bara gamla bilder som jag kan erbjuda er, har inga nya ! Men de här har jag inte lagt upp på nätet så det få duga så här ^^
Bilderna togs i Lovely Grand Canaria !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0